יום גיבוש לעובדיםיום גיבוש לעובדים של שמים בארץ בשיתוף עם ספאים איכותיים לאירועים, מספקים יום כיף לעובדים במרכז בסטנדרד גבוהה מאד, עם יותר אופציות. למשל אופציה לאתר של רחצה. ברכות, ג’קוזי, סאונה, חמם טורקי, אמבטיות שמנים, בריכת מלחים ועוד.. ניתן לגבש חבילות של יום גיבוש לעובדים בצפון בשילוב של רחצה עם סעודה כשרה מהדרין או ימי כיף עם עיסויים ופעילויות. על פי התקציב אפשר להרכיב חבילות ספא לעובדים עם כל החוויות הרצויות. מהדיבור הראשון נגבש ביחד את החבילה המושלמת לשביעות רצון המארגנים.

כיצד יוזמים יום גיבוש לעובדים ( איכותי ) בצ'יק?

אולי אתם מחפשים מקום איכותי כדי לגבש את העובדים. מקום שמרכיב לכם כל מני מסאג'ים, פעילויות וקולינריה בכשרות למהדרין באזור יחיד. הגעתם לספא הכי איכותי עבורכם! יום גיבוש בשמים בארץ בוודאי האתר המושלם לכם. עם ידע עשיר מעל 16 שנה והרבה מאד מתארחים שמחים. מבחר החברות במשק נהנו בספא. בנקים כמו בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק מזרחי, בנק אוצר לחייל. קופת חולים לאומית, מכבי, כללית. ביטוח למשל מיגדל, כלל, ביטוח ישיר. משרדי ממשלה, חברות היי טק וכל גוף שתעלו על דעתכם, בילו, עשו חיים, שבו ובאים שוב לספא שמים בארץ כדי להתענג עם חוויות חדישות.

יום גיבוש לעובדים (עם טיפולים ברמה גבוהה )

בשמים בארץ ישנם את מבחר המסג'יסטים המקצוענים בארץ, המספקים טיפול ספא מיוחד משחרר, מרגיע ומפיג מתח לפי העומק הרצוי. ימי גיבוש לקבוצות עם מסאג'ים מיוחדים ממגוון זנים, במתחם עיסויים אישי עם שמנים מבוסמים, הנעימים לעור ומשאירים את העור משוחרר ואת כולם נינוחים. עיסוי מרענן המעניק תחושת כיף ופינוק תחושה של יום כיף לקבוצות במרכז מגבש באמת.

ימי גיבוש לעובדים זה משהו שצריך להקדיש בו חשיבה!

אולי אתם מחפשים גיבוש חברה מיוחד, צרו קשר עם, שמים בארץ והכיף שלכם יהיה מגבש ומענג מאד! סדנאות גיבוש של שמיים בארץ מקום מיוחד ויחיד המושך אלפי הזמנות של יום כיף לעובדים במרכז. אנו בספא שמים בארץ נותנים לאורחים פינוק של מעין עולם הבא, טיפולים בשילוב סדנה של גיבוש עם סדנה של סי בי טי , פעילויות גיבוש וצוות שיגרמו לגבש את כולכם ויספקו יום גיבוש לצוות קטן מוצלח ומיוחד!

ימי גיבוש לקבוצות ( האם מומלץ בשמיים בארץ? )

בספא שמים בארץ מתכננים ימי כיף או פעילות גיבוש עם טיפולי ספא, ארוחות חלביות בכשרות מהדרין ומגוון רחב של פעילויות. הצטרפו ללקוחותינו המאושרים. אנו מגישים פעילות גיבוש, ערבי חברה אלו מסוגלים לכלול חברות קטנות וגדולות.
בספא ניתן להפיק ערב גיבוש, רעיונות ליום כיף, יחד עם סדנאות מעשירות וחוויתיות, פעילויות כיף עם נבחרת המנחים.
במרכז ספא שמים בארץ מגוון אפשרויות: סדנאות נומרולוגיה, סדנאות ריקוד, סדנאות נומרולוגיה, סדנאות נמרולוגיה, סדנאות כף יד, סדנאות כף יד, סדנאות נמרולוגיה, סדנאות אבחון ציור, סדנאות אבחון תווי פנים וסדנאות מודעות.
לסיכום אם אתם המארגנים של ימי גיבוש והנכם חושקים לזכות בכל המחמאות ותשבחות מידידכם בעבודה, צרו קשר עכשיו: מרכז ספא שמים בארץ 0508918288 | 1700700640

כתיבת תגובה