גשר שקוף מחיר הוא אחת השאלות שמתרוצצות בראש של מי שמתעניין ביישור שיניים. וזאת כמובן לצד שאלות אחרות הקשורות לשיטות ליישור שיניים וכיצד את מתבצעות. מייד נדבר על גשר בשיניים מחיר ועל כל מה שצריך לדעת בנושא.

ראשית כל מי צריך יישור שיניים? כל מי שסובל משיניים עקובות ופגמים בסגר השיניים זקוק ליישור שיניים. זהו לא רק עניין אסתטי, יש לכך השפעה ישירה על תפקודי הפה ובריאות השיניים. ישנן שיטות שונות ליישור שיניים, אך כאשר רוצים פתרון שאינו בולט לעין כדאי לבחור בגשר שקוף.

כדאי לציין כי לפעמים ישנו בלבול בעת השימוש במושג גשר שקוף לשיניים. במקרים רבים הכוונה היא דווקא ליישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות, למרות שזהו פתרון השונה במהותו מגשר. שני הפתרונות יכולים להיות טובים. אך אם ממש חשובה לכם הדיסקרטיות, קשתיות הן הטיפול המתאים ביותר.

גשר בשיניים מחיר

גשר שקוף מחיר

אתם הולכים לעבודה ורואים את כולם מחייכים עם שיניים ישרות. וזה גם מה שאתם רואים בטלוויזיה ובכל מקום. ואז אתם מתחילים להרגיש רע עם עצמכם ולהתבייש לחייך. לרגע אחד אסור שתשכחו כי רק מעטים נולדו עם שיניים ישרות. כל החיוכים היפים שמסביבכם הם תוצאה של יישור שיניים. לכולם יש בעיות בשיניים, לעתים אלו הם פגמים קלים, ולעתים פגמים משמעותיים. טיפולי יישור שיניים ניתנים בהתאמה אישית.

בעוד כולם חולמים על חיוך יפה עם שיניים לבנות וישירות, ובלי רווחים לא אסתטיים … יש גם משהו שעוצר אותנו. ובדרך זה לא סוגיות של גשר בשיניים מחיר… מה שמרתיע אותנו (בעיקר מבוגרים) הוא המראה של ברזלים על השיניים. מבוגרים רבים מתביישים להגיע למשרד במשך שנתיים עם פה מלא בברזלים. הם מבינים כי הדבר משדר מראה המזכיר ילדים בני 14, ולא אנשים מבוגרים. אך מנגד יש גם את אלו שלא עושים חשבון..

אם אתם רוצים פתרון דיסקרטי, יישור שיניים שקוף הוא הפתרון עבורכם. נהוג לטעון כי גשר שקוף מחיר הוא יקר יותר מטיפולים אחרים. אך בפועל בימינו כבר אין הבדלים משמעותיים. ובהתחשב ביתרונות של הטיפולים החדשים, ככל הנראה זו הבחירה הנכונה עבורכם.
חשוב להבהיר כי מבחינה טיפולית השימוש בקשתיות שקופות יעיל בדיוק כמו כל שיטה אחרת. לרגע אחד אל תחשבו שאתם עושים איזו פשרה שתביא לתוצאות בלתי מספקות.

גשר שקוף מחיר

גשר בשיניים מחיר

ניתן להשיג את מראה השיניים שאתם חולמים עליו. ניתן לעשות זאת באמצעות שיטת אינויזליין. השיטה מבוססת על קשתיות דקות ושקופות אותן מלבישים על השיניים. את הקשתיות יש להחליף על בסיס שבוע, בפעולה פשוטה שניתן לעשות לבד בבית. וזה כמובן מצטרף לרשימת היתרונות, אינכם צריכים לבקר במרפאת השיניים כל שבוע, ניתן להסתפק בביקורת חודשית.
יש לציין כי הקשתיות מיוצרות בהתאמה אישית לכל מטופל, על סמך מדידות ומודלים ממוחשבים. כל מטופל מקבל סדרה של קשתיות המיועדות לשלבים השונים של הטיפול. רופא השיניים יתדרך אתכם לגבי אופן השימוש ומועדי ההחלפה של הקשתיות. יש להקפיד על שימוש בקשתיות ברוב שעות היממה (20-22 שעות), אך אין מניעה מלהסירן בעת צחצוח השיניים.

עלות גשר שקוף לשיניים

וכפי שאמרנו שאלת השאלות היא גשר שקוף מחיר / גשר בשיניים מחיר. את התשובה המדויקת ביותר תוכלו לקבל אצל רופא השיניים. אנו יכולים לדבר על טווח מחירים של 7,000-20,000 שקלים. אך לא ניתן לזרוק מחיר סתם כך, יש לבדוק את מצב השיניים ואת הטיפול הנדרש. אנו מזמינים אתכם להיבדק אצל דוקטור יואל גבריאל במרפאת אמריקן סמייל. שם תוכלו לקבל את כל התשובות.

קידום אתרים לרופאים avinu.co.il

 

כתיבת תגובה