רעיונות ליום כיף לעובדיםרעיונות ליום כיף לעובדים של ספא שמים בארץ בהתחברות עם אתרים מיוחדים לאירועים, מספקים ערב גיבוש לעובדים במרכז באיכות נעלה מאד, עם יותר אופציות. כמו אפשרות למתחם של מרחצאות. ג'קוזי, בריכת מלחים, סאונה, אמבט שמנים, חמם טורקי ועוד.. ניתן להרכיב חבילות של יום כיף לקבוצות במרכז בשילוב של רחצה עם קולינריה בכשרות למהדרין או ימי גיבוש לחברות עם עיסויים ופעילויות. לפי התקציב יכולים לצור חבילות לקבוצות עם כל האפשרויות המבוקשות. מהשיחה הראשונה בטלפון נגבש ביחד את החבילה הכי טובה עבור העובדים.

איך יוזמים יום כיף לעובדים ( מוצלח ) בנקל?

אולי אתם רוצים מקום מיוחד כדי לגבש את העובדים. אתר שמרכיב לכם מגוון עיסויים, פעילויות וסעודה כשר מהדרין במקום יחיד. הגעתם לאתר הכי מצויין שיש! רעיונות ליום כיף לעובדים בשמים בארץ בוודאי האתר הכי טוב עבורכם. עם ניסיון רחב של 16 שנים והרבה מאד אורחים אוהבים. מבחר החברות במשק התארחו אצלנו. עובדי בנק לדוגמה בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי. קופת חולים כללית, מכבי, לאומית. ביטוח למשל ביטוח ישיר, מיגדל, כלל. חברות היי טק, משרדי ממשלה ואולי כל חברה שתעלו על דעתכם, התארחו, נהנו, באו שוב ובאים שוב לשמיים בארץ כדי להתנסות עם חוויות חדשניות.

רעיונות ליום כיף לעובדים (עם טיפולים ברמה גבוהה )

בספא שמים בארץ יש את המטפלים המקצוענים בארץ, הנותנים טיפול ספא מקצועי משחרר, מרגיע ומפיג מתח לפי העומק הרצוי. ימי גיבוש לחברות בשילוב טיפולי ספא שונים ממגוון טכניקות, במתחם טיפולים אישי עם שמנים אתריים, הערבים לעור הגוף ומותירים את הגוף משוחרר ואת כולם נינוחים. עיסוי מרענן המעניק תחושת כיף ופינוק תחושה של יום גיבוש לצוות קטן מפנק ומגבש באמת.

רעיונות לערב גיבוש הינו משהו שרצוי להקדיש בו מחשבה!

אם אתם מחפשים יום גיבוש מחלקתי שונה, תזמינו אצלנו, ספא שמים בארץ והגיבוש ביניכם יהיה מאחד ומפנק ביותר! ערב חברה של שמיים בארץ ספא מיוחד המושך אלפי הזמנות של רעיונות ליום כיף. אנו בשמים בארץ מספקים לאורחים פינוקים אמיתי, טיפולים בשילוב עם סדנאות גיבוש עם סדנת סי בי טי , הפעלות גיבוש ואנשי צוות שיגבשו את הקבוצה ויהפכו יום כיף לקבוצות במרכז מוצלח ומיוחד!

סדנאות גיבוש לעובדים ( האם כדאי אצלנו? )

בספא מתכננים ימי גיבוש לקבוצות או רעיונות לערב גיבוש עם טיפולים, ארוחות כפריות כשר למהדרין ומגוון רחב של סדנאות. התחברו ללקוחותינו המרוצים. אנו מגישים רעיונות לערב גיבוש לעובדים, רעיונות לערב גיבוש לעובדים אלו יכולים לכלול קבוצות קטנות וגדולות.
במרכז ספא שמים בארץ ניתן לארגן ימי גיבוש לקבוצות, רעיונות לסדנאות גיבוש לעובדים, בשילוב סדנאות מגוונות ומרתקות, סדנת גיבוש וכיף עם טובי המנחים.
במרכז ספא שמים בארץ המגוון רחב: סדנאות נומרולוגיה, סדנאות מודעות, תווי פנים, סדנאות חשיבה חיובית, סדנאות כף יד, סדנאות אבחון ציור, סדנאות מודעות, תווי פנים, סדנאות כף יד וסדנאות מודעות.
מסקנה אם אתם המארגנים של ערב צוות לעובדים ובזה אתם רוצים לקבל את התשבחות ומחמאות מחבריכם בחבורה, צרו קשר עכשיו: ספא שמים בארץ 0508918288 | 1700700640

רעיונות ליום כיף לעובדים
5
Sending
User Review
5 (2 votes)

כתיבת תגובה