יום גיבוש מחלקתייום גיבוש מחלקתי של שמים בארץ בשיתוף עם ספאים איכותיים לאירועים, כוללים ערב גיבוש מחלקתי ברמה גבוהה , עם יותר אפשרויות. כמו אפשרות לאתר של פינוקים. ברכות, ג’קוזי, סאונה, חמם טורקי, אמבטיות שמנים, בריכת מלחים וכו.. אפשר להרכיב חבילות של סדנאות גיבוש לעובדים לצד מרחצאות עם סעודה כשר למהדרין או ימי כיף לקבוצות עם עיסויים וסדנאות. לפי התקציב ניתן לבנות חבילות ספא לעובדים עם כל החוויות הרצויות. מהשיח הראשון נגבש ביחד את החבילה הכי טובה בשביל הקבוצה.

כיצד יוצרים יום גיבוש מחלקתי ( איכותי ) בנקל?

במידה ואתם רוצים מקום מיוחד בכדי לגבש בין העובדים. ספא שכולל כל מני מסאג'ים, סדנאות וארוחה הכשר למהדרין במקום יחיד. הגעתם לספא הכי מצויין עבורכם! יום גיבוש לעובדים בשמיים בארץ בוודאי הספא הטוב ביותר לכם. עם ניסיון עצום של כ- 16 שנים ואלפי לקוחות אוהבים. מבחר הגופים במשק בילו בשמים בארץ. בנקים למשל בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק מזרחי, בנק אוצר לחייל. קופת חולים לאומית, מכבי, כללית. ביטוחים למשל מיגדל, כלל, ביטוח ישיר. חברות היי טק, משרדי ממשלה וכל חברה שתכלו לדמיין, התארחו, עשו חיים, שבו ובאים שוב לשמיים בארץ בכדי להחוות חוויות מפתיעות.

יום גיבוש מחלקתי (עם טיפולי ספא מפנקים במיוחד )

בשמיים בארץ תמצאו את המסג'יסטים המוכשרים בארץ, המוסרים טיפול מפנק משחרר, מרגיע ומפיג מתח בעזרת החוזק הרצוי. יום גיבוש לקבוצות עם טיפולי ספא שונים מהרבה זנים, בחדר עיסויים אינטימי עם שמנים ארומטיים, החביבים לגוף ומשאירים את הגוף נעים ואת כולם שלווים. טיפול ספא מפנק המעניק הרגשת כיף ופינוק תחושה של סדנאות גיבוש לעובדים מגבש ומפנק ביותר.

ימי כיף הינו משהו שכדאי להקדיש בו חשיבה!

אם אתם רוצים יום גיבוש מחלקתי שונה, בואו אלינו, שמיים בארץ והכיף ביניכם יהיה מגבש ומפנק מאד! יום גיבוש לעובדים בקיסריה של ספא שמים בארץ ספא מיוחד המושך אין סוף פניות של ערב גיבוש. בספא מספקים ללקוחותינו חוויות של ממש, טיפולים עם סדנה של גיבוש עם סדנא של סי בי טי , פעילויות גיבוש ומנחים שיגרמו לגבש את הקבוצה ויפיקו רעיונות ליום גיבוש מוצלח ומיוחד!

ערבי גיבוש לצוות ( האם רצוי בשמיים בארץ? )

בספא בונים יום גיבוש לקבוצות או רעיונות ליום כיף עם טיפולי ספא, ארוחות כפריות כשרות למהדרין ובחירה רחבה של הפעלות. התחברו לקהל לקוחותינו המאושרים. אנו מספקים ערבי גיבוש לקבוצות, ימי כיף לקבוצות במרכז מסוגלים לכלול חברות גדולות וקטנות.
בספא שמים בארץ רצוי לארגן ימי גיבוש לקבוצות, יום כיף לצוות קטן, יחד עם הפעלות עשירות ומעניינות, פעילות כיף וגיבוש עם נבחרת הסדנאיסטים.
בשמים בארץ הרבה אפשרויות: תווי פנים, סדנאות טיפולי ספא, סדנאות נומרולוגיה, סדנאות ריקוד, סדנאות טיפולי ספא, סדנאות נמרולוגיה, סדנאות אבחון, סדנאות אבחון ציור, סדנאות ריקוד וסדנאות חשיבה חיובית.
לסיכום אם אתם אחראים על הארגון של יום כיף ואתם רוצים לקבל את התשבחות ומחמאות מעמיתכם בחברה, צרו קשר : אברהם 0508918288 | 1700700640

כתיבת תגובה