יום גיבוש לקבוצותיום גיבוש לקבוצות של שמים בארץ בשיתוף פעולה עם מתחמים שונים לקבוצות, כוללים יום גיבוש לעובדים בצפון ברמה גבוהה ביותר, עם יותר אופציות. למשל אפשרות למתחם של פינוקים. ברכות, ג’קוזי, סאונה, חמם טורקי, אמבטיות שמנים, בריכת מלחים וכו.. ניתן לגבש חבילות של יום כיף לקבוצות כולל רחצה עם אוכל הכשר מהדרין או ימי גיבוש עם עיסויים והפעלות. על פי התקציב אפשר לגבש חבילות לעובדים עם כל האופציות הרצויות. מהשיחה הראשונה בטלפון נבנה ביחד את החבילה הטובה ביותר בשביל המארגנים.

איך יוזמים יום גיבוש לקבוצות ( איכותי ) בקלות?

אם אתם רוצים ספא מיוחד על מנת לגבש את הקבוצה. מקום שמכיל כל מני עיסויים, פעילויות וארוחה כשר למהדרין במתחם יחיד. ברוכים הבאים לספא הכי מוצלח שיכול להיות! ימי גיבוש בשמיים בארץ הינו הספא הכי טוב עבורכם. עם ניסיון רחב של 16 שנה ועשרות אלפי מתארחים שבעי רצון. מבחר העסקים במשק נהנו בספא. עובדי בנק כמו בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי. קופות חולים לאומית, מכבי, כללית. ביטוחים למשל ביטוח ישיר, מיגדל, כלל. משרדי ממשלה, חברות היי טק וכמעט כל ארגון שתכלו לדמיין, התארחו, התענגו, באו שוב ובאים שוב לשמיים בארץ כדי להתגבש חוויות מפתיעות.

יום גיבוש לקבוצות (עם טיפולי ספא ייחודיים )

בספא שמים בארץ יש את רשימת המסג'יסטים המקצוענים בישראל, הנותנים טיפול ספא איכותי מפיג, משחרר ומרגיע על ידי העומק הרצוי. סדנאות גיבוש בצירוף מסאג'ים איכותיים ממגוון זנים, במתחם טיפולי ספא אינטימי עם שמנים ארומטיים, החביבים לעור ומותירים את העור נעים ואת כולם נינוחים. עיסוי איכותי המעניק הרגשת כיף ופינוק הרגשה של גיבוש חברה מגבש ומפנק באמת.

יום כיף לעובדים במרכז הינו דבר שרצוי להקדיש בו חשיבה!

אם אתם צריכים יום גיבוש מחלקתי מפנק, צרו קשר עם, שמים בארץ והגיבוש שלכם יהיה מאחד ומפנק מאד! יום כיף לקבוצות של שמים בארץ מתחם ייחודי עם אין סוף בקשות של רעיונות ליום כיף. בספא מספקים לאורחים פינוק אמיתי, מסאג'ים בשילוב סדנא של גיבוש או סדנאות סי.בי.טי. , פעילויות מגבשות ומנחים שאחראים לגבש את הקבוצה ויספקו יום גיבוש מוצלח ומיוחד!

סדנאות גיבוש לעובדים ( למה רצוי כאן? )

במרכז ספא שמים בארץ מרכיבים יום גיבוש לקבוצות או יום כיף לעובדים בשילוב של עיסויים, ארוחות איטלקיות כשר מהדרין ובחירה רחבה של פעילויות. התחברו לקהל לקוחותינו המרוצים. אנו מגישים יום גיבוש לעובדים, רעיונות לערב גיבוש לעובדים מסוגלים לכלול חברות קטנות וגדולות.
בספא ניתן לארגן יום כיף לעובדים במרכז, יום כיף, בשילוב סדנאות מגוונות ומעניינות, פעילות כיף וגיבוש עם נבחרת המפעילים.
בספא מגוון אפשרויות: סדנאות חשיבה חיובית, סדנאות שפת גוף, סדנאות מודעות, סדנאות כף יד, סדנאות גיבוש והומור, סדנאות אבחון ציור, סדנאות מודעות, סדנאות טיפולים, סדנאות ריקוד וסדנאות מודעות.
מסקנה אם אתם אחראים על הארגון של יום גיבוש למנהלים ובזה אתם חושקים לקבל את המחמאות ותשבחות מחבריכם בחברה, התקשרו עכשיו: אברהם גל 0508918288 | 1700700640

כתיבת תגובה